lessen tjej

Dagens humör: Deppig.

Dagens mående: Vaddå fysiskt eller? Trött i kroppen isåfall.

Dagens borde: Muntra upp mig.

Dagens frisyr: Fläta i luggen och platt tofs för den blev blöt i regnet förut.

Dagens smink: Inget.

Dagens klädsel: Mjukisbyxor, randig tröja.

Dagens planer: Vänta på att jag ska somna, vilket numer brukar ske mellan halv ett och två.

Dagens materiella vill ha: En kofta med leopardfläckar, en drink och ett dansgolv.

Dagens fundering: Böööö böööö bläääää jag är verkligen seg och deppig idag alltså.

Dagens beroende: TRÄNING. Haha skoja. Facebook.

Dagens tråkigaste: Humöret mitt.

Dagens längtan:
Lördag.

Dagens superlängtan: London.

Dagens tidning: Inte fan är det Värnamo Nyheter iallafall.

Dagens låt: Erna Tauro & Bo Andersson – Höstvisa


Kommentarer
Postat av: Moa

gud vilken fin bild på din header(Eller vafan det heter i bloggvärlden) fijnt hår:)

2010-10-29 @ 13:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0