oh nooo

Hej, här sitter jag sådär fräscht tillbakalutad i soffan, kunde varit så bra.
Men jovisst är det en bekymrad min ni ser. Jag sneglar nämligen på klockan och ser att den är 19. Och 19 är lika med middagsdags. Men! Det är ingen hemma. Mamman är i Spanien, pappan, barnen och bilen har jag noll koll studsboll var de är.
Och om man äter tre mål mat om dagen, då är det jävligt viktigt att tiderna hålls. Annars blir det hungerkatastrof i lillmagen.
Och nu börjar just lillmagen oroa sig. Den ropar HALLÅ? HAAALLÅ? och jag ba JAG VET INTE?!?!
Men en sak jag vet är att kattungarna har fått mat i magen. Och inte vilken mat som helst, de har haft köttfest! Pappan och sonen kom hem med en död (offcåz är den död? varför skriver jag det?) hare efter dagens jakt. Denne hare hade öppen mage och andra trevliga köttsår.
Känn hur skärrad jag blev när fyra kattungar tittade upp från denne hare med blod i hela ansiktena och över hela benen.
Men är det köttfest så är det, antar jag.
Klockan slår NU 19:00 och det är officiellt katastrof i min mage.

Kommentarer
Postat av: linn1

fnissade mig igenom hela det här inlägget, gillade tonen skarpt!

2010-10-02 @ 16:40:12
URL: http://crapcrapcrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0