telephone

HEJ.

... Näe, det är inte riktigt min stil att säga hej. Jag tänker lite mer att det är ju rubriken som öppnar konversationen.

Iallafall.

Idag har det ringt 5 gånger. För mig som telefonsamtalshatare är det ganska jobbigt. Det ena samtalet handlade om jobb, så imorgon ska jag jobba på Hånger Förskola från 11:30-17:30. Skön tid ändå. Jag har ju inte så jättemycket för mig under dagarna så då kan jag lika gärna sova till 10 och sen jobba under de tråkiga timmarna. Sen har även morfar ringt, mamma har ringt och någon har tjuvringt. Det är 4 samtal. Det femte kom när jag låg i min säng och tänkte i helvete heller. Så det vet jag inte vem det var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0