tisdag klockan 11:01

Godmorgon godmorgon
hör fåglar sjunga glatt
godmorgon godmorgon
i kööör!
Näe ni! Den som nyss har vaknat borde tänka om lite. Här gör man nytta och går upp klockan halv sju för en ordentlig arbetsdag. Gör om, gör rätt!
Snart ska jag ta min bike till stan och handla mat. Hämtar sonen på hemvägen.
Idag jobbar jag till klockan 18 cirka.
Därför har jag just tagit en timme i soffan och kollat på Lite Sällskap. Om det är någon av er som tittar på det så kan jag ju meddela att han som heter Stellan. Det är nog den värsta sortens man jag kan föreställa mig.
Men farväl!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Stellan är ingen höjdare.

Han dejt, som åkte ut är ännu värre!

2010-10-06 @ 22:42:21
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0