lista

1. Vad har du på dig? Mjukisbyxor, pyjamaströja, studenttröja.  
2. Har du sett din bästa vän gråta? Vet inte vem som är min bästa vän, men jag har nog sett de flesta av mina vänner gråta.
4. Vad åt du senast? Råkade svälja lite tandkrämsspott.
5. Har du fått någon komplimang idag? Haha. Nej.
6. Har du varit med i en rättegång? Svar nej.
7. Är du polare med grannarna? Jag hälsar alltid glatt iallafall...
8. Vilka språk pratar din mamma? Svenska och svengelska. 
9. Vilka länder har du bott i? Sverige och Danmark. (känns coolt!)
10. Senaste piercingen? Antingen i nian eller ettan. Örat iallafall.
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Igårkväll. Kisade med ögonen och trodde vi skulle dö 80% av färden.
12. Gay? Jag drömde att vi var på frizon, och en helt okänd kille plötsligt började berätta för alla att jag hade grovhånglat med en tjej. Det var jättekonstigt. Jag blev så arg att jag tog sönder ett glas.
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? Joråsåatteh... Säger bara torsdagskvällen på Ayia Napa. Damn girl.
14. Har du äggat någon? Of course my horse, vad ska man annars ha nollningen till?
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Alltså... Nej.
16. Suger det här? Vadå? Nej?
17. Har du varit på stranden? Vilken av stränderna? 
18. Har du haft en stalker? Ja, men ingen mänsklig.
19. Minns du dina/din musiklärares namn? Bland annat: Lovisa, Jessica, Nela, J-E och A-K. Det är svårt att namnge lärare från Hånger Skola eftersom de bara blev kvar ett år innan de blev gravida. Alltid.
20. Hur bra är din syn? Tror bestämt det är -1,50 på höger och -1,75 på vänster.
21. Har du varit på ett party? Nej, det är min högsta dröm, I love party.
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Jag har aldrig funderat på det faktiskt.
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Vemfan är du? Så länge du inte är fjortis, emo, goth, över 11 år, under 11 år eller dum på något sätt så kan det vara ok.
24. Har du varit utomlands? Danmark, Norge, UK, Tyskland, Polen, Frankrike, Belgien (bussat igenom haha), Cypern, Grekland, Spanien.
25. Har du sett din bästa vän naken? Det finns ju något som heter gemensam dusch efter idrott. Eller öppna duschar på läger ALLTSÅ USCH. Varför har man det?!
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Viccan och Dannes.  
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Haha nej.
28. Var är dina syskon just nu? Hannes är nog i skolbänken, om jag inte minns fel är det lunch om 7 minuter. Linn1 har jag inte en aning om, i London iallafall.
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? Det om grovhånglet.
32. Vad ska du göra i helgen? ÅKA TILL KÖPENHAMN OCH FÅ SVERIGEBESÖÖÖK.
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Alltså typ flörtig men ändå seriös???? Jag är helt mållös XD hahaha
34. När var du riktigt sjuk senast? Hurdå riktigt sjuk? Efter studentresan var jag riktigt hängig, men frågan är ju om jag var "riktigt sjuk"?
35. Vem är den senaste kändisen du tog på? ??
36. Vad finns i din bakficka? Jag har inga bakfickor. Och mina framfickor tömde jag innan. Men i min magficka ligger min husnyckel.
37. Har du färglinser? Nej.
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Virkade en sjal till mormor.
39. Vad är det första du gör på morgonen? Stretchar! För jag är sååå stel.
40. Vad ska du göra efter det här? Hämta dammsugaren tror jag allt. Det börjar bli en aning skitigt härinne.
HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: vanja

2 dagar innan balen på ayia napa: "you'll have to wait 3 or 4 days before you can go home". mitt ansiktsuttryck och min reaktion då HAHAHAHA. där såg du mig gråta iaf :D

2010-10-03 @ 11:48:58
Postat av: ELLEN

hahahaha kul att jag tänkte på just den händelsen och ba aaah vanja har jag sett iallafall

2010-10-03 @ 12:09:37
URL: http://ingenspeciellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0