alternativ

Blev väckt halv nio. Men frukost innan nio en helgmorgon är inte okej enligt mig så jag somnade igen. När jag väl gick upp låg det en tidning med fastighetsannonser på min plats. Blev så glad! Älskar att läsa fastighetsannonser, vilket vi har pratat om här, så idag fick jag alltså en 100 sidor tjock tidning med enbart hus. Dessutom fanns det nybakade frallor till frukost.
Nu sitter jag inne på mitt rum och tänker över mina alternativ.
1. Härinne. Men det är riktigt kallt härinne, riktigt, riktigt kallt. Men ganska roligt. Jag har ju dator och TV och sånt här.
2. I stallet med kattungar. Kallaste stället av alla. Kallaste men roligaste.
3. Utomhus. Varmaste stället, men också tråkigaste.
4. I köket. Troligen ganska varmt också eftersom solen ligger på där. Och därinne har jag min tidning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0