crapet har lämnat sverige



Nej! Jag brukar inte vara såhär guldlockig, men det har varit vilt fuktigt här idag.
Och nej! Jag brukar verkligen, verkligen inte matcha grått med grått men jag tog bara första bästa tröja för det är kallt här idag.
Men! Det är också en speciell dag. För Linnea M L har äntligen fått tummen ur och flyttat till London. Grattis/congratulations till henne! Lycka till/good luck med lägenhet, arbete och kompiskort.

Men glöm aldrig att jag ägde dig med 44 dagar.

Bör även tillägga att jag är extremt tacksam för de 44 dagarna. Hade inte pallat vara hemma och ta adjö idag. Se någon åka ut på sitt äventyr medan jag var kvar hemma. Eller överhuvudtaget vara ensam tonåring hemma.

Nåväl. Vi kan väl höras någongång innan jul. Om inte, så önskar jag mig hittills: mus+musmatta, box Heroes säsong 3, biljett till Romeo och Julia (musikal). Ok? Bra!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Ja guud vad jobbigt det är att vara kvar hemma när någon i sin närhet drar ut på äventyr. Jag har fått vinka av fyra kompisar denna terminen. Det sög balle

2010-09-14 @ 22:54:14
URL: http://stoppochbelagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0