dagens ridlektion

Jag är sjukt nöjd. Har ridit igen och det var askul idag. Western då ni vet. Hålla tyglarna med en hand, styra genom att lägga tygeln mot halsen, säga WOOOH och så vidare.

Och det var så Sjukt kul! Kändes så bra att få göra iordning hästen själv, rida ensam inne i ett fint ridhus, mysa med hästen efteråt, släppa ut henne i hagen och se henne springa iväg med flocken. Lyckades rida slalom i trav idag, och det är jag jävligt stolt över!

Säger tjejen som har ridit i 9 år.

Men bara engelsk ridning! Och det är skillnad, det ska ni alltid komma ihåg.





Och Vanja. Att den enda "ångesten" jag känt idag handlar om ett TV-program. Ja. Det beskriver hur enkelt och okomplicerat livet är här.
Och det är okej med brevet. Om jag så får en roman till jul så blir jag lika glad för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0