för jag blir så dum av dig

Har haft en busy dag idag alltså. Gick upp vid kvart i nio så att jag skulle hinna äta furre innan klockan halv tio, då hade mamman nämligen en "lektion" i westernridning som jag ville se på. Det har varit någon slags clinic här idag med en cowboy och flera ekipage som kom för att träna för honom.
Under lunchen tittade han 30 sekunder för länge på mig, sen frågade han på bred amerikanska vad jag egentligen gjorde i Danmark? Så då fick jag tillfälle att glänsa med mina engelskakunskaper.
Vid tre cyklade jag och Alex till svommehallen/simhallen. Och det gick bra?! Han drunknade inte, han skrek inte, han dränkte inte någon annan. Så jag är skitglad. De senaste fyra dagarna har gått helt okej faktiskt. Och man ska vara glad för det lilla!
Nu är flickan härinne hos mig. Hon sitter och smygtittar lite på mig och mina grejer. Jag misstänker att hon ångrar sin fråga om hon fick komma in hit.
Detta är mitt rum och härinne gör jag precis som jag vill. Och det jag vill nu är att skriva ett blogginlägg, inte jobba, det vill säga vara med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0