från torktumlare till plastikkirurgi

Uppstigning 06:35. Göra matlåda. Få upp pojken ur sängen. Få i pojken frukost. Neka flickan en kanelbulle till frukost. Cykla till skolan och hem. Ge katterna mat. Äta frukost. Tvätta håret. Sätta på en maskin tvätt. Ta hand om disken. Torka rent köket, från spis till golvlister. Dammsuga kök, hall och bibliotek. Cykla till skolan för att lämna kvarglömd gympapåse. Cykla till stan för att handla mat till kvällens tacos. Cykla till postkontoret för att hämta H&M-paket, komma en halvtimme förtidigt. Cykla till skolan för att hämta pojken, vänta där 20 minuter innan du med nästan våld tar med honom hem. Ge katterna mat. Hänga tvätt. Sätta på ny maskin. Tömma diskmaskinen. Fylla diskmaskinen. Äta lunch. Bråka om tillåtelse att se på TV. Tvätta golv i kök och hall. Måla klart fönsterna. Hänga tvätt. Sätta igång torktumlaren. Ge kaninerna mat. Laga middag. Ät middag. Ge hönsen mat. Ge katterna mat.
Vad mer ska göras denna dag?
Såhär skulle jag nog se ut om jag plastikopererade mig.

Kommentarer
Postat av: vanja

skrattade högt när jag såg bilden HAHAHA stört kul

2010-09-23 @ 17:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0