fredag

Idag handlar min arbetsdag om en sak: pannkaka med nutella. Otippat! Men sant.
Jag har nämligen bestämt att jag ska äta det idag, innan klockan 12:00. Det innebar att jag åt tidig frukost så att jag skulle bli hungrig, jag sparade en lagom bit i min bok så att jag kan läsa samtidigt. Jag har dessutom planerat in att jag ska cykla en omväg för att slippa skuldkänslor, så jag ska cykla klockan 12 istället för 12:25. Och så sparar jag diskmaskinen odiskad så att min chokladkletiga tallrik kan sättas in där sen.
Idag ska jag förresten städa toa2. Jag har sparat den till idag eftersom det är fredag och eftersom det är mitt favoritrum att städa.
Varför? För att det alltid är skitigt därinne. Dessutom älskar jag att använda produkter och det får man verkligen göra inne i badrum. Froggy WC-rens till toan, AJAX glas till spegel, glasdörrar och fönster, AJAX badrum (kalkfjernede) till badkar, handfat och toa, såpaspån till golvet.
Annars så... Sitter jag och dansar till låten i föregående inlägg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0