fredag2

   Seeeg dag.
   Pannkaka med nutella var sjukt gott. Men jag kom att tänka på världens godaste crêpe (pannkaka fylld med nutella, chokladcrisp, chokladsås och grädde) som jag åt i Ayia Napa, så det blev lite smolk i den annars så kalorifyllda bägaren. Lovade iallafall mig själv att någon gång ska jag bo ensam, gå upp när jag vaknar, steka ett lass pannkakor och sen äta det där hela dagen.
   Läste ut min sista bok innan för övrigt. Åtta stycken avklarade på en månad. Har visserligen med mig fler men det är typ Twilightserien, Snabba Cash och sånna som jag kan utantill. Sånna som man slår upp i mitten och börjar läsa.



   Eller heh, det kanske bara är jag som har sånna relationer med böcker...

Kommentarer
Postat av: fahlburg

no, I know what you´re talking about! Talböcker har blivit en obsession i mitt jobb som "maskinoperatör", så länge vi båda andas först ut, tragiskt (eller kanske häftigt?!not..) nog kunde jag näst intill varje ord utantill och därför blev de mest att jag störde mig på berättarrösten (varför är de bara en själv som ha de där perfekta rösterna i huvudet så att de blir den där rätta känslan? haha). aja, hoppas du har de bra ellen! <3

2010-09-03 @ 19:49:26
Postat av: ELLEN

hahaha asroligt att du är "maskinoperatör". aaah alltså edwards röst i mitt huvud. omFg. saknar dig!!!

2010-09-03 @ 20:07:37
URL: http://ingenspeciellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0