nu är det idol igen nu är det idol igen och efter idol så kommer let's dance

Tankar om Idol ikväll!
Medan ni kollar och jag väntar tills imorgon och tv4play, så ska jag säga vad jag tror.
Freja: Jag har inte riktigt greppat grejen med henne. Låtvalet känns ju också... Dumt. Okej att man vill ta en låt som man själv gillar, men oh så mycket bättre det blir på det stora hela om man tar en riktigt kommersiell låt.
Geir: För det första, visste ni att han redan är artist?! Googla hans namn och kolla hemsidan. Känns som... Fusk? Men jag gillar honom iallafall, han är väl en av de få som har levererat varje gång, och ja, det beror på hans ålder. Går han inte vidare på röster tror jag han får wild card.
Alicia: Snälla, låt mig slippa. Den enda jag gillar mindre än Alicia är Mikaela från igår. Skulle vilja se mer ödmjukhet från dem båda. Bra låtval har hon ju gjort iallafall, om hon kan framföra den återstår att se.
Jimmy: Han är säkert jätteduktig och har bättrat sig jättebra. Men ändå. Jag pallar honom inte. Hela han känns såå 2004 typ. Dessutom har väl den låten redan framförts denna vecka?
Linnea: I just lööööv! Fantastisk tjej. Anthony and the Johnsons kommer passa henne förträffligt tror jag. Men möjligt är dock att hon uppfattas som lite för speciell för Idol. Man vill ha slätstrukna Barbies som Alicia och Mikaela. Tyvärr!
Olle: Hehe aah hehe... Eftersom jag är kvinna så... Heja Olle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0