problem på toaletten

Var just inne och gjorde "kvällstoalett". Tycker det är ganska långtråkig syssla, så jag tog till mitt vanliga trick för att snabba upp det lite.
Borsta tänderna och gå på toa samtidigt! Tar tandborsten, sätter sig på toan, blir klar på toan, sen är det lagom att spotta för första gången, så borstar man lite til och sen är man klar. Och har sparat in tiden från ett helt toabesök! Bra va?
Men idag blev det lite dumt. Skulle precis avsluta toadelen när jag märkte att jag behövde göra nummer 2 också. Ajdå. Brukar inte bajsa på kvällarna, det brukar ske runt lunchtid. Men iallafall, fick därför snällt sitta kvar på toan med munnen full av skum och tandborste. Inte medräknat i den annars så välfungerande planen! Och fyfan vad det sved. I munnen alltså. Av flourskummet. Blev helt tårögd och började nästan dregla ut skummet.
Kastade mig mot handfatet när jag var klar med toan och kräktes nästan.

Nu är min tunga helt öm som efter en brännskada.

Inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0