sånger och kärleksförklaringar i en fin kombo

(melodi: Dina händer var fulla av blommor, psalmen ni vet)
Mina händer är fulla av rivsår, vet du vem det är som är upphovsman?
Mina kläder är fulla av noppor, vet du vilka klor som har skapat dem?

Dottern är inte hemma, pappan och sonen är och köper jaktkläder till morgondagens jakt, mamman är på jobbet, imorgon ska hon åka till Spanien med just jobbet.
Jag börjar ladda inför att cykla in till city för att shoppa loss...
JO JUSTE! Igår när jag kollade på filmen Valentine's Day så ba "Jag känner igen den killen väldigt mycket?" om en av skådespelarna. VET NI VEM DET VAR?! ERIC FORMAN! LOVE OF MY LIFE! Jag blev så glad! Jag har alltid tänkt "ofta kofta han kommer bli man en dag" - men det var han! Och jag är mer kär än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0