SKITDAG

Till råga på allt gick toasitsjäveln sönder idag. Ett fäste lossnade och trillade ner i toavattnet. FUCKHELVETE sa jag högt för mig själv och ba: ska jag hämta en sked eller?!
JA jag blev ju tvungen till det. Kunde ju inte säga att "Näe? Den bara lossnade och jag har ingen aaaaning om vart fästet tog vägen?"
Dessutom hade väl hela spolanordningen antaglien fuckat sönder om jag hade försökt spola bort fästet.
Så att jag blev tvungen att sticka ner min lilla vackra hand mot vattnet för att fiska med skeden. Efteråt ville jag både gråta och bada i antiseptiskt.
Sen klarade jag inte av att städa mer idag för jag fick en sån bakteriechock.
Daghelvetet har iallafall gått fort. Klockan är redan 18 och det tackar vi högt för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0