försovning nr. 1

Jag försov mig idag! Vaknade med ett ryck 35 minuter efter att jag brukar stiga upp. Katastrof. Sprang upp ur sängen, bytte om och sprang in i huset, gjorde matlåda, ropade på barnen som tack och LOV redan hade gått upp, satte i linser och cyklade sen till skolan.
Väl hemma igen satte jag mig på en stol och vaknade. Alltså gick igenom den där fasen man annars brukar hinna med i sängen innan man tar steget upp från den.
Nu funderar jag på dagens klädval. Det är dagens svåraste beslut. Skitjobbigt väder här dessutom, för varmt för jeans för kallt för shorts. Perfa med tights men de är skitiga, alldeles för skitiga.
Så nu har jag stått och hållt på med kläderna i en halvtimme. Slutgiltiga valet är en kombo jag aldrig har haft på mig innan men som känns helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0