för jag är ju fashion

Gud så jag älskar min bankdosa. Känner mig som en riktigt banknisse när jag kollar mina konton, för över pengar och placerar pengar.

Sen att man kan sitta i ett soffhörn och köpa flygbiljett till London den 10 maj för 519:- tur och retur, det är inget fel på det.



True love. Älskar dessutom att dosan och kortet matchar. Svart et orange e ba sååå classy et såå fashion.

Vad som inte är så fashion är att jag har haft gummistövlar till jobbet de senaste två dagarna nu. Känner mig dock som en förebild då och det är ju bra det.

Förresten, obs att jag egentligen har glasögon på mig men kunde inte hitta en enda vinkel där det inte speglades i glasen. Och glasögonreflexer är ju inte heller speciellet fashion som vi alla vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0