från min värsta sida

Såhär är det idag:



Sån jääävulsk pollenallergi. Kan inte blunda utan att bli tårögd för det svider så i ögonen. Har haft GLASÖGON idag. När jag vaknade var ögonen som två blödande sår, kunde knappt se. Var tvungen att lägga mig i soffan och badda dem i en kvart.

Idag jobbade jag ju i Kärda som skolfröken. Det var ganska segt.

Därifrån CYKLADE jag hem ty bilarna var upptagna. 13 km i försommarvind gjorde ju inte direkt saken bättre. Dessutom cyklade jag på tom mage eftersom jag inte åt någon lunch på jobbet.

Trots detta ska jag nu snart sätta i linserna i det röda och skavda. Varför? För att rida med glasögon är even worse.

Kommentarer
Postat av: ada

Hej när jobbade du på kärda skola? Jag går nämligen där i 6, och kan inte känna igen dej! Vad tyckte du var "segt" med skolan då?

2012-03-07 @ 20:00:38
URL: http://adaericsson.blogg.se/
Postat av: ada

Hej när jobbade du på kärda skola? Jag går nämligen där i 6, och kan inte känna igen dej! Vad tyckte du var "segt" med skolan då?

2012-03-07 @ 20:01:01
URL: http://adaericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0