skärtorsdagen 2011

Det är ju himla roligt när ni kommenterar men SNÄLLA skriv namn?! Dels för att jag bara vill veta vem som skrivit men också för att jag blir helt skräckis när jag ser att avsändaren är anonym. Tror att det är hatkommentar på g. Visserligen är det ju oftast inte det. Jag har bara fått en enda kommentar med otrevlig ton under min karriär och den var inte ens anonym utan från en kodad avsändare. "Grinchen" närmare bestämt som klagade på min stavning?!?!! Det har aldrig hänt sedan jag hade mitt sista fel på rättstavningen i årskurs 5.

Iallafall, när jag får en anynom kommentar så sitter jag där och försöker hitta ett likadant ip-nummer bland gamla kommentarer. Detta lyckas aldrig. Då kan man gå in på någon sajt som spårar ip-nummer. Då står det ju bara "adressen hör hemma i Värnamo, Jönköpings Län". Det gör ju INTE SAKEN LÄTTARE.

Andra saker jag vill berätta för er:

- Jag har hittat var mamma gömt påskgodiset. Eller jag råkade höra när hon sa det till pappa för själv hade jag ALDRIG hittat det. För varför skulle jag leta i pappas jaktskåp? Varför skulle jag glutta på hyllplanet där pappa förvarar styckningsknivar och dylikt?

- Katten har fått okänd sorts olja på sin ena sida. Han har blivit helt raggig där. Vill inte gärna ta i honom nu.


........................ Dessutom fes just ovan nämnda katt?! En riktig helvetsdoft sprids omkring mig nu! Förstår inte hur en så liten stjärt som en kattstjärt kan sprida sådan dödslukt.

Kommentarer
Postat av: Grinchen

Du skrev ju att du var så väldigt noga med stavning och sedan stavar du FEL?! Hohoho! Blev du upprörd för att jag rättade ditt stavfel så ber jag om ursäkt.

2011-04-21 @ 23:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0