tack ändå

Gud så skönt att ni gillade håret. Relationen oss emellan hade känts lite spänd om ni inte hade gillat det, om det inlägget hade fått 0 kommentarer. Och till dig som tyckte den korta sidan skulle vara kortare så kan jag meddela att skillnaden är större än vad som syns på bilden. Det korta är jävligt kort.

Mer bilder kommer väl vad det lider. Dock sitter jag mest i vårt uterum nuförtiden och min webcam pallar inte trycket härute, ty det är för ljust.

Att jag ser mer vuxen ut kan jag hålla med om. Detta är ju en vuxenfrisyr, en sådan som vuxna tycker är fin. Alla barn jag träffat under jobbet idag gillade nog det långa mer, det som man fick pilla i och fläta med. Men vem bryr sig EGENTLIGEN om en sexårings åsikt?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0