alltså

Den här veckan har ju varit 1000 gånger bättre IRL än veckan här på bloggy. Läs och lär:


  • I måndags träffade jag Johan för första gången sen januari. En viktig pusselbit i mångas sociala liv är äntligen hemkommen.
  • Jag har fått bekräftelser på jobbet, både från barn, föräldrar, kollegor och chefen. Positiva bekräftelser menar jag då.
  • US Masters sänds på SVT. HAHA SKOJAR. Hatar fan golf. Har boll koll studsboll på det. Fast ändå vet jag att Tiger Woods och Rory McIlroy ligger i delad ledning på 10 under par eftersom mamma och pappa (och Hannes) följer turneringen slaviskt.
  • I fredags somnade jag klockan 22 och gick sen upp 9 för att...
  • Möta Lina i stan! ÄNTLIGEN! Umgicks med henne på max 5 meters avstånd till midnatt förutom då jag gick och hämtade bilen en gång. Det var fint.
  • På lördagen träffade jag även Vanja. Är det likadant som i juli då är det på riktigt.
  • Idag har jag och Hannes satt upp studsmattan. Jag känner fortfarande studs i benen. Lite snöpligt för Johan dock, hans bakfylla hade visst inte lugnat ner sig riktigt. Men studsmattan var lätt att torka av iallafall hälsar mamma.
  • Har haft shorts idag. Och bränt kinderna i solen.

Det var väl nästan det hela. Imorgon nya vecka, sista på jobbet. Men hejdå. Håller på att kissa ner mig.

Kommentarer
Postat av: JOHAN

ack så roligt det är att träffa dig med ellen och resten i min andrafamilj! :D och hahaha torka av studsmattan?? men det va kul så länge det varade! :)

2011-04-10 @ 22:48:44
Postat av: Melvinmaia

Great work,webmaster,nice design!

2012-02-02 @ 08:43:09
URL: http://melvinmaia.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0