har inte glömt er, fullt upp med mig själv bara

Antingen är mitt humör SÅHÄR eller såhär. Ena stunden sjunger jag högt, nästa känner jag hjärtat slå i magen av ångest och nervositet.

Det var längesen jag var så pass labil i humöret. Därför är det svårt att uppdatera. Ni vet, man börjar i ett riktigt uppåtjack-humör och sen mitt i byter man humör och ba fy för i helvete nu går mitt liv under. Svårt att få helhet i detta då liksom.


Iallafall. Ikväll har jag haft en så sjukt bra kväll med Anna och Lina. Hjärtat på rätta stället. Mathilda, du fattades. Puss.


Imorgon flyttar jag.










Herregud. HERREGUD.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-08-21 @ 09:17:49
Postat av: Anonym

Saknar er redan!

2011-08-21 @ 09:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0