........okej

Loggade in nu och tänkte att det vore ju kul om jag hade fått en kommentar för det var ett tag sen nu.

........ 13 nya. På samma inlägg. Alla reklam. Jaha.

Annars så har jag bytt dataställe. Sitter nu här så nära moderskeppet man kan komma för att få snabb uppkoppling när det är dags att söka lägenhet.

Allt var för jävligt innan när jag tvättade bilen förresten. Slangar räckte inte, sladdar räckte inte, fick backa och greja över hela gårdsplanen för att få till det. Tänk er dessutom när jag ligger på mage i baksätet och dammsuger golvet. Dammsugarmunstycket är av så jag använder bara stålröret som sugs fast i allt hela tiden. Herregud. Kommer aldrig mer tvätta en bil. Det är värt SÅ mycket pengar att få den tjänsten av någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0