snabb update

HEJ!

Det är full nollning här, är busy hela tiden. Busy eller så sitter jag i sommarstugan på Öland utan vidare täckning på bredbandet.

Iallafall. Allt är bra. I söndags var det inte så kul att komma fram och vara ENSAM men det släppte rätt fort efter att allt dragit igång.

Igår blev vi rundvisade på skolan. Tänk er känslan när man går in i rummen där man producerar radio, eller i TV-studion. Händer detta mig? Får jag detta? Sanning?

DRÖM ALLTSÅ!

Inatt sover jag på vandrar hem ty festhumöret kan inte stävjas. Så alldeles strax ska jag ge mig iväg igen.

Puss hejdå.



Kommentarer
Postat av: Anonym

linnea sara och mimmi hälsar grattis till lyckan samt din första särstavning då vi listade ut att du ska ta in på vandrarhem och inte vandra hem. skål baby

2011-08-23 @ 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0