sen kväll på öland

Hej alla.

...




Jaha..



VET INTE HUR JAG SKA BÖRJA?!


Allt e lugnt.


Fast ändå jättebra?

Jo, så är det. Kurvan hade en dipp i helgen, nu går den uppåt igen men peakar inte ännu.



Saker som hänt idag:


Jag har skrivit mina första anteckningar. Skrev en mening och ville typ hålla för den sen för att jag skrev så fult *otränad*.

Jag har tankat för dyra pengar *sadface*.

Jag har skaffat lånekort till två av stadens bibliotek *nerd*.

Jag har gått in på en Telia-butik med mitt modem. Det funkar aldrig för mig och jag trodde jag hade installerat det fel. Kände mig korkad. Därinne fanns fem biträden. Fyra var över 40. En var ung, kille och skitsnygg. Kom ihåg: jag kände mig korkad. Jag ville inte ha killen som biträde. Jag fick killen som biträde. Gick fram jättegenerad och ba "Mitt bredband funkar inte...", han tog emot pinnen och gick iväg för att kolla den. Jag typ *facepalm*, var helt övertygad om att han skulle komma tillbaka och dumförklara mig. Gissa vad som då hände? Han kom tillbaka och på riktigt slängde pinnen i papperskorgen, sa att det var skit?! Jag blev SÅ lättad. Kände mig plötsligt smart. Jag fick en ny modempinne och gick därifrån *helnöjd*.



PLUS




Jag har fått lägenhet *no big news*.

Kommentarer
Postat av: Honey

AAAAAAAAAH! :D när flyttar du in? hur ser den ut? är du nöjd? bra läge? give me answers!

2011-08-31 @ 09:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0