veckans schema

Måndag: Lämnar Hånger vid 07:30. Skolstart 10:30. Ska packa min penna och mitt anteckningsblock. Sover på Öland.
Tisdag: Skola, tar med mig pennan igen. Därefter "Kaktusparad" enligt nollningsschemat, även brännboll (YES brännboll for life.........). Sover på Öland.
Onsdag: Novischmässa i Kalmar, typ mässa med lokala företag som vill ha studenter som kunder? Tror jag. Efter den åker jag hem med all packning. Missar pubrundan men det får gå ändå.
Torsdag: Åker tåg från Värnamo till Kalmar. Skola. Sover på vandrarhem.
Fredag: Avslutningsmiddag med nollorna. Sover på vandrarhem.
Lördag: Åker tåg hem igen.
Söndag: Hemma.

Veckan efter det
: ???

Vet inte var jag ska bo då. Vandrarhem kanske. Öland funkar inte så bra. Jag längtar hem för mycket om jag är där ensam.

Kanske ska lägga in en annons på blocket med en fin bild



och en riktigt horig kontaktannons/bostadsannons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0