julhETS

Amen tjenare.

Idag är det 16 december. På min gamla gymnasieskola är det julspex ikväll. På (den enda) krogen hemma är det imorgon Hemvändarkväll. Det är 1 vecka och 1 dag kvar till julaftiz. På varje öppen yta här i staden råder julgransförsäljning.

Och så jag då.

Jag har inte haft en julkänsla. Inte ätit någon chokladkalender. Inte hunnit titta på julkalendern. Inte KÖPT EN ENDA JULKLAPP. Jeeezus alltså börjar känna stress nu.

Allt är kryckornas fel, ty det är kullersten i centrum och jag ba orkar inte krycka på så pass ojämn yta.





Så därför tänkte jag höra av mig till Kalmar Läns Landsting i eftermiddag. Borde inte vara helt omöjligt för dem att hyra ut en permobil en vecka.

Hörz zen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0