live från mitt huvud

Gud vad varm jag är har värsta klimakterievallningarna. Ändå har jag tagit av mig tofflorna måste nog gå på toa också brukar lätta lite på tempen om man får ur sig 5 dl varmt kiss i ett slag så att säeg. Måste ta läppsyl också vill inte ha såhär nariga läppar i London. JEEZUS ska till London på fredag hihihihihi åh gud fan fuck att mitt ben fortfarande är invalid..t? Jag vaknade fan inatt med tårar i ögonen för att det gjorde så ont och då låg jag ändå bara stilla. Något har hänt i knävecket som gör att benet smärtar mer än för 10 dagar sedan. FML! Fast ska till London ändå det blir jävligt gött. Ska shoppa LOCO på mellandagsrean där ÅH River Island Primark Topshop Brick Lane och ja ba dööör. *värmevallning* Skulle inte ha druckit kaffet så fort innan min blåsa sprängs fan inom 60 sekunder.



Kommentarer
Postat av: honey

om du hittar en sån väska som liknar din från primark PÅ primark kanske man vågar be dig köpa med en sånt hem till Sweden? :D

du vet den snygga du har :D

2011-12-28 @ 15:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0