22:24

Jobbar ju på min gamla skola. I gympasalen spenderas tid.

Lina, minns du att vi klarade allra högsta höjden på bocken? Hur i helvete gick det till egentligen? Jag som numer är livrädd för redskapsgymnastik var en av två som klarade det!? Skulle aldrig klara det om jag försökte idag. Jag skulle fastnat sådär obehagligt och slå i stjärten. Eller bara trilla framlänges ner på en matta man tror är mjuk men som bara är hård.




Nu har jag tittat lite på Smygtitta med Elsa, alltså sneak peak på Mellobidragen imorgon. Här kommer två textutdrag:

"I wanna be popular, my body want's a girl" - Eric Saade

"I knew you would be the one to break my hea-ea-ea-aaa-a-aart" - Shirley's Angels aka Shirley Clamp + två andra

OBS! Sebastian är med och är så SJUuuKT het. Halvbra låt dock.


Men hett tips är ändå att (ofrånkomligt att erkänna att han ju är snygg, även osminkad, svettig och i mysbyxor, dessutom kan han dansa) snygge Eric Saade kommer glida utan problem till finalen.

Kommentarer
Postat av: lina

hahahah, det är en av de saker jag är mest stolt över i min barndom.

2011-02-19 @ 10:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0