bästa dagen i år nästan

Hej gulletussar (inte alls förnedrande, eller vill ni kanske vara gulletussar?)! Ni ska bara veta vilken bra dag jag har idag!

Först och främst så har jag varit på Lager 157 och satt pengar i rullning. Tröja 120 + Body Butter 40 + Filmx3 100 + Stickad tröja 250 + Jeans 400 + Jeans 400 = 1310. Minus 400 för ett ar jeans i födelsedagspresent och minus 100 för filmerna är till lillebror.

Och då, gulletussar, lägg då till att jag inte köpt jeans på flera år för jag har så jävulskt svårpassad och tjocke ända! Och idag hittade jag två par?!!?!! Är så ENORMT nöjd över detta. Vill krama mig själv. Gör det.


GREJ NUMMER TVÅ ÄR ATT JAG HAR FÅTT ETT SLAGS JOBB. Ett 8-veckorsvikariat på Hånger Skola. Riktigt fett! Vet ännu inte arbetstider eller löning men jag ska dit och prova på jobbet på måndag. "Ta med badkläder, delar av den dagen ska spenderas i simhallen". Hehe oj.

Men ACK så gött med jobb? Det känns underbart att veta att man är buzy varje dag, att man slipper gå hemma och blir mer och mer degifierad. Att få KLÄ sig varje dag. Att få SMINKA sig varje dag.


Dessutom har jag ridlektion ikväll. TRUE LOVE idag azzzzå.

Vill visa min nya tröja (aaa jag vet att den är ganska classy och ganska *söt kristen tjej* men jag har alltid velat ha en sån) och mitt nagellack:



..................Nackdelen med att vara blek och sedan sminka sig relativt oblek är ju att händerna ser ut som utomjordiska varelser som kommit hit för att erövra vår vintervärld därav deras kamouflage.

Hejdå! Nu ska jag äta en macka och kolla på SOS Gute.


Kommentarer
Postat av: Mathy

Hahah.. Men va skönt Ellen! Ja såna tröjor är så fina!

2011-02-16 @ 09:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0