fröken, kan du skriva manboy här så att jag kan skriva av det sen?

Igår städade jag mitt rum så noga att jag tillochmed flyttade sängen och dammsög där under. Där hittade jag bland annat: en tavla, en halsduk (som jag LETAT efter), två golvplattor (insåg alltså att golvet var sönder) och ett par hörlurar.
Jag slängde dock hörlurarna för de var så dammiga. Orkade liksom inte ställa mig och försöka borsta dem.

ÅÅH! Vet inte vad jag ska göra nu... Äta igen kanske. Jag har ätit lite flera gånger idag men aldrig blivit mätt. Kanske lite dumt.


Förresten Linnea så har ditt rum blivit mitt nya datarum. Läste i någon av mammas damtidningar att om man vill sova bättre så kan det vara bra att just bara sova i sin säng, gör man det så förknippar hjärnan sängen med enbart vila och då sover man bättre efter ett tag. Inte för att jag sover dåligt, men ändå värt att prova. Troligtvis så sover man ju inte så bra man kan. Det gör väl bara babys.



Och kanske även älsklingssnuttebultyboy när han ligger såhär rund och ihopknycklad som ett litet snigelknyte.

Kommentarer
Postat av: fanny

hahahaha, snigelknyte?? det ordet gjorde min dag (tecken på tråkigt liv?;))

2011-03-04 @ 05:46:22
URL: http://www.theamericandream.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0