hey hey monica (internationell)

Är i det där skitjobbiga läget då man är mittemellan sjuk och frisk. För sjuk för att bete sig men för frisk för att få ut något av det. Vill bara lägga mig i soffan och ta febern sen äta glass, men tempen skulle max visa typ mesiga 37,5 och det får man ju inte mycket för. Men jag har dessutom ont i halsen! Men såvida man inte har vita pluttar också så är ju loppet körT så att säga.

AAA så nu ligger jag som en deg med dubbelhaka och väntar på att en film ska laddas ner. Egentligen vill jag sova nu, men jag har 4 maträtter som blir klara på Café World klockan 00 och jag bara måste hinna servera dem...


Oh, 19 sekunder kvar på filmen nu. Skön...T!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0