jobbizz 10:45-17:00

  • Fullkomligt HATAR att ta i diskmaskinsvarmt porslin. När man känner hur fingertopparna smälter och sugs in i porslinets kokheta porer. HATAR.
  • Ris under fötterna. Vill gråta när jag känner att det sitter ett helvetesriskorn på strumpan. Så ska man gripa tag i det och kletar bara ut det under naglarna. Eller ljudet när det lossnar - ett litet "NOPP!" liksom. Fyfan.
  • Var hes idag på morgonen. Whiskeyröst. Det blev inte bättre av att läsa om Mamma Mu och Kråkan. Alla vet ju att kråkor har raspiga röster AA så därför måste man ju säga hans repliker med raspig röst = hesARE.
  • Har fått mer jobb. Imorgon 6-13:30. Torsdag 6-12:30 SEN ska jag byta förskola, åka bil en halvtimme och jobba 13-17:30. Kommer vara trött som ett spädbarn när jag kommer hem. Dessutom tre dagar på nytt ställe nästa vecka och idag etablerade jag en ny kontakt som kommer generera ännu mer jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0