lång väntan

Är så sjukt sugen på att spela Sims nu. Måste dock vänta på att en dum Homestyle Pot Roast ska bli klar på Café World. 14 minuter kvar. Har läst alla bloggar, kommenterat, facebookat, kollat twitter, kollat svd.se (tänker att i mitt kommande studentliv vill jag vara en sån som prenumenerar på SvD, 1898 för 12 månader, värt ändå) med mera. Ändå är det jävulskt lång tid kvar.

Nästa vecka ska jag jobba halvdag på mitt nya jobb på måndag, liksom gå med ordinarie personal (det är då vi bland annat ska till simhallen...). På tisdag och onsdag ska jag vara heldagar i Lanna med de barnen jag älskar, på fredag börjar jag jobbet for realZ. Som jag har fattat det iallafall. Allt är lite luddigt. Visste inte ens om jag verkligen fått det eller ej förrän mamma bekräftade det. *Tack MAMMA*. Vet heller inte arbetstider, arbetsuppgifter eller lön. Men jobb har jag iallafall.

Så jag förväntar mig verkligen att ni alla tar er i kragen och säger grattis...



GÖR DET NU!?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Klart du ska ha ett grattis, Ellen.

Kul att du fått jobb!

2011-02-17 @ 19:18:22
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: MAthy

låter braa! Grattis :D

2011-02-17 @ 20:06:59
Postat av: MAthy

låter braa! Grattis :D

2011-02-17 @ 20:07:26
Postat av: JOHAN

da far man val ta och skicka ett grattis fran asien med da! patal om annat sa tycker jag att du lagger till mig pa skype snarast sa min enda kompis dar inte ar far! sen ska vi skypa seddu! :D

2011-02-18 @ 16:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0