lörre igen

Vilken glädje man känner när man får följande kommentar av en sexårig pöjk:
- Men asså varför är det så att ditt hår är gult längst ut och sen mörkt däruppe?



Förresten. Enligt mig har msn självdött så att jag känner lite genans när jag råkar bli online där. För det är ju visa som offline/inte ens inloggad som gäller. Döm då min irritation då man numer blir online på msn bara av att kolla sin mail?! STÖR mig något så väldigt.



(Låten har inget med texten att göra.)

Angående skidorna idag. Kändes som en fysisk lättnad att se Kallas och Haags leenden efteråt, vem är jag att bedöma hur det gick?
Sen vill jag även tillägga en konstig grej. När Hellner/Jönsson vann sina medaljer var ju flinet stort, men när Björgen/Johaug vann sina idag så blev jag tårögd?! WTF! Var kom det ifrån? Jätteoväntat och jag blev helt generad, tur att ingen såg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0