mello 2011 plus annat





Googlade just "Man var ju nykter i morse men nu börjar det ordna upp sig". Har aldrig fattat vad det kommer ifrån. Dessutom är det så sjukt svennebanan enligt mig. Har aldrig sagt det, kommer aldrig säga det.

Angående mellon så tippar jag Brolle och Sanna till final, Walz och Oh My God till Andra Chansen.

Förresten så har jag glömt berätta en grej! För några veckor sen sändes ju Årets Kock på TV. Vi satt och kollade här hemma och jag tänkte att varför inte tippa en vinnare? Men på ett lite tricky sett - enbart genom looks. Så jag valde en tjomme som såg mest kockig ut.

OCH HAN VANN?!?! HUR VAR DET ENS MÖJLIGT?! HUR KUNDE JAG SE DET?

JAG ÄR ETT ORAKEL.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Haha, du har också fått dig en trogen läsare!

2011-02-12 @ 22:39:50
URL: http://www.hallenius.nu
Postat av: Marcus

"Man var ju nykter i morse men nu börjar det ordna upp sig" - kommer ifrån en av Sällskapsresan-filmerna som Lasse Åberg har regisserat :-)

2011-02-12 @ 23:26:03
URL: http://tokigamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0