sen kväll en söndag

Hej bloggy. Vad söta ni är som kommenterar så mycket, det är riktigt kult att läsa.

Klockan är nu 22:05, det är nyhetspaus på tv4. Jag äter nagelband och kollar vad som händer på Nyhetsmorgon imorgon. Kliver numer upp extra tidigt för att hinna se Nyhetsmorgon. Vet inte hur det kommer sig. Jag har på sistone blivit intresserad av nyheter. Känner lite spänning när man hör signaturmelodin för Rapport. Är intresserad av Egypten. Vill veta mer om Assange. Och så vidare. Lyckades med bedriften att få 9 av 12 rätt på SVT:s nyhetsquiz igår?! Sjukt otippat.

WTF! Står ju inget om morgondagen. Gahhagaaga GAGA? Inför lördagar är jag alltid uppdaterad... Beror på att jag följer Jesper Börjesson på Twitter... Heeh...




Vilken egoboost man får när man ordbajsat i 6 minuter och sen inser att ett helt gäng kommer läsa detta.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Nagelband? Vad gott det lät!

2011-02-13 @ 22:40:30
URL: http://www.hallenius.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0