upp och nicka sockerdricka

Idag ringde det på hemtelefonen 06:40. Pappa svarade och jag fattade ingenting när jag tittade upp, det borde vara dag men varför var det så mörkt? Pappa kom in på mitt rum och ba "De undrar om du kan jobba nu". I det ögonblicket ville jag strypa valfri person. Men snälliz som jag är välte jag ur sängen och en timme senare satt jag på jobb.

Är hemma nu och känner hunger XXXtreme edition. Älskar när man är skithungrig och bara VAD SKA JAG ÄTA VAD SKA JAG ÄTA VAD SKA JAG ÄTA. Slutar alltid med att jag tar ett Mariekex och sen bryter jag ihop.

Dagens mest störande är ändå:



Att det tar sån jävla lång tid att heada till mitt café?!?! WTF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0