vintertaJM

Vilket vääääääääder vi har idag.

..Inga övriga kommentarer på den meningen för jag var tvungen att skriva det för hela detta inlägg ska handla om väder.

Först vill jag berätta att jag har solat i 2 timmar idag. Det är tänkt att ni som inte har solat 2 timmar idag ska känna SHIT nu har jag inte tagit vara på dagen.

Efter solningen gick jag ut på promenad på bygden. Gjorde då bort mig fullständigt vid vägvalet. Gick 3 km rak asfaltsväg med solen i ryggen och vinden i fejjan. Är totally killed nu. Känner fortfarande inte kindernas yta. De kan lika gärna fallit av.

PS. Kollar på bandy nu? Varför det? Orkar inte stänga av. Nu såg jag pucken (bollen?).








Och nu.

Kommentarer
Postat av: vanja

känner snarare: yes hann plugga dessa 2 timmar haha

2011-02-13 @ 18:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0