angående spotify



Okej. Skulle gå in på min profil på Spotify. Och såg detta. Och dog nästan.

Det är nämligen så att pappa har en spellista på min användare. OCH han tar för vana att "stjärna" alla sina låtar. Och han har bara en spellista med typ 15 låtar som han lyssnar på om och om igen sen urminnes tider. Därför ser det ut såhär. Och jag blir riktigt upprörd. Jag som är stolt över min musiksmak, för jag lyssnar helt ärligt på så jävla bra musik. Sen kommer detta som ett fett bakslag. VAD SKA FOLK TRO?

AMY MACDONALD? FUCKING HATE HER.
ENYA?
rOGER WHITTAKER?
JJ? WHO THE FUCK IS JJ?

... Och how come att pappa tydligen lyssnat så mycket på Robyn och September?


Så nu ber jag Linnea M L att berätta hur jag skaffar ett spotifykonto åt Steffe. För jag kan inte det.
Och jag döljer mina så kallade Top Artists och Top Tracks.

Kommentarer
Postat av: vanja

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA dööör

2011-01-23 @ 12:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0