shoppingruset





Nämen titta! Jag har kommit på knepet hur man kan ta kort med *both hands free* så att säga. Med musen såklart! Äntligen löste jag detta problem. Så nu kan jag äntligen visa hur det ser ut när jag sträcker mig. Så skön-T.

Idag har jag shoppat. Är rusig i kroppen tack vare detta för det var så länge sedan. Ska jag visa då eller? Ok.



En styck glansjacka för billiga 100 kronor. Amen va tänker ni, nu är ju båda händerna muslösa?! Jojojo det beror på att jag tar kort med stortån! Såklart.

....Aa och sen har jag köpt schampo, men det vet ni ju hur det ser ut. En foundation likaså. Så har jag köpt två presenter till mamma också, men de är redan inslagna.

Så det räcker med bilder nu. Var inte så giriga, hörrni. Var glada för vad ni får?!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0