lördag

Hannes sitter bredvid mig. Youtubar bloopers. Säger Ellen kolla här och visar den ena skittråkiga grejen efter den andra.

Jag är så sjukt tacksam att vi inte skaffade dator hit förrän jag gick i sjuan. Tänk vilken SJUKT töntig period man går igenom på internet som elva-tolvåring. Är så glad över att jag inte skaffade facebook förrän i... Ettan? Början av tvåan kanske. Tänk om det skulle finnas taggade bilder på mig sen jag var 12. Vilken råångest om tiden man var som fulast skulle vara förevigad på nätet.

Nu ska jag fortsätta med mitt Vänner-maraton. Jag vill vara Joey för att vara bästit med Chandler och jag vill vara Chandler för att få se på Joey hela dagarna.

Och nu talar vi alltså om Vänner Säsong 1, då Joey ser ut på detta ofelaktiga sätt.

Synd bara att året är 1994 och han har polotröja 24/7.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0