håller den äntligen i handen

Jag sitter i soffan när Hannes kommer hem från stan. Han rusar in och skriker ELLEN KOLLA HÄR och så håller han upp något framför mitt ansikte ni vet sådär nära så att man inte ser. Jätteuppspelt säger han att det är Twilight han har hyrt på biblioteket. Filmen New Moon. Han tycker de filmerna är SÅ BRA.

Nu vill jag visa något som jag är så gränslöst lycklig för. Se här:


Gör som Hannes och visar skitnära och jätteuppspelt.


JENS LAPIDUS TREDJE BOK, LIVET DELUXE! Vi får äntligen träffa JW, Jorge och Radovan igen. Är på riktigt helt andäktig och sitter med ena handen smekandes över boken.




"De vill inte leva vilket liv som helst. De vill leva livet deluxe."

Kommentarer
Postat av: Tobias

Undrar om andra kommer att tycka den var lika bra som ajg tyckte den var. Så du får hojta till när du läst klart Livet Deluxe :)

2011-06-19 @ 09:39:10
URL: http://www.tobiasonline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0