upp och nicka sockerdricka

Temperaturen har äntligen sjunkit ner till hanterbara 22 grader och vi kan äntligen slappna av. Man kan sitta ner utan att klibba fast i stolen, man kan föra fingret över pekplattan utan att det trubbar fast sig, man kan ha kläder på sig och man kan tänka tankar som står över tankar som "varmt", "toa ", "mat" och "VARMT".

Istället kan man börja fundera på varifrån den här ehec-smittan egentligen kommer? De stackars böngroddarna har ju bevisat sin oskuld. Fast näe, det funderar jag inte jättemycket på.

Tidigare ikväll var jag ute på min PW. På mitt träningsschema stod 10 min gång, 10 min spring, 10 min gång och jag var lite orolig över etapp 2. Man är ju ingen höjdare på att springa alltså. MEN OJ så smidigt det gick. Några veckors upptrappande träning har ju tydligen gett lite resultat på lillkondisen. Så när jag kom "i mål" var jag glad trots att Frida Fluga, Frits Fluga, Frasse Fluga, Fabian Fluga och Fredrik Fluga hade hängt med mig runt huvudet som en liten härlig supporterklubb sen minut 2, trots det och trots att svetten rann längs kinderna var jag glad.

Och är fortfarande. Nu ska jag se på film. Imorgon jobba 9-16.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0