midsommaren i (såklart) halmstad

TOPP: Det har varit så sjukt KUL?! På riktigt så var det längesen som jag skrattde så mycket under ett dygn, stora gapskratt. Och jag har aldrig tidigare dansat till en synthkvinna framförandes Viva la Vida på ett stugområdes dansbana tillsammans med tre andra hysteriska Coldplay. Midsommaren var på det stora hela dunder så tack till samtliga.

BOTT: Var sjuk, höll på att börja gråta och längtade efter mamma klockan 00:30 ståendes mitt i Halmstad under midsommarnatten. Kallsvettades, hade lock för öronen, feber och ont i halsen. Trodde jag skulle svimma/kräkas/bajja ner mig.

Läget inatt var ganska kritiskt, 39 graders feber med mera. Stod i köket vid 03:30 och tyckte synd om mig själv. Läget idag är att jag inte kan prata. Är så hes att min röst bara är knarr och rasp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0