from hånger with love

Att jag överlevt denna dag fram tills nu kan vi tacka denna lilla grej för:



Ett oreokex. Eller om man vill vara på det viset: en oreocookie. Åt två styck innan jag åkte till stan och utan den sockerkicken så hade jag suttit på Willys parkering och gråtit nu.

Först när jag kom hem så låste jag ute mig. Utan jacka och i tidsnöd. UNDERBAR situation. Jag funderade på mina alternativ ett tag innan jag började med den ofta lönlösa proceduren att känna på alla handtag, vi har fyra ytterdörrar men använder bara en, följaktligen är de andra låsta. UTOM EN AV DEM JUST IDAG?!?! Eller den var låst men den var tydligen inte stängd, så jag ba öppnade den? Blev så himla lycklig.

Sen stressade jag in till stan för att hyra filmer och köpa mat. Inne på Hemmakväll när jag valt ut filmer så hittade jag inte mitt kort. Letade igenom min skinnpung flera gånger, rev i fickorna och kände sakta livsgnistan rinna ur mig. Hittade inget kort, bara 50 kronor som jag var tvungen att betala ändå pga en gammal skuld. Så hon lade undan mina filmer bakom disken medan jag återigen tänkte över mina alternativ. Denna episod slutade med att jag sprang till Tinas Ö för att låna Johannas kort. Tack igen ♥♥♥. Jag vet fortfarande inte var i helvete mitt egna kort har tagit vägen.

Sedan vidare mot City Gross trodde jag, men nej, istället råkade jag svänga in till Willys och fick handla där istället. Dåligt, eftersom jag gillar CG 1000 gånger mer än Willy. Därinne gick själva handlandet bra, men mitt hjärta började skena som det gör ibland. FAN så typiskt. Stod och höll andan skitlänge men det hjälpte inte. När jag stod i kassan kunde man se på min halsduk hur hårt och snabbt mitt hjärta slog. Kanske var det pga denna stress som jag valde en blomkasse istället för en vanlig.

På vägen hem låg det en jävla fucktard 5 meter bakom mig på FRI RAKSTRÄCKA.

När jag parkerat här hemma och skulle lyfta ur blomkassen så gick den sönder. Ner på gruset föll skinka, mjölk Anna Wahlins Coca Cola till ikväll, vattenkastanjer med mera.



Vilken dag va? Tur då att den inte är över än, för om en timme ska jag rida! Är fett glad för det. Och ikväll kommer Angela Wahlin och Mathy E för en sleepover.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Shit! Det är nog bäst du skyndar dig ;)

2011-03-25 @ 16:59:24
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: mari

hur vågar du säga att willys är dåligt? hatar dig 4-ever

2011-03-27 @ 11:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0