hej

Hej och gokväll.

Idag har varit en dag precis som alla andra.


...Förutom att övriga i denna familj lider av resefeber eftersom de ska till London inatt. Hemma igen natten fredag-lördag.

Så jag funderar lite på hur jag ska uttnyttja min situation utöver de vanliga grejerna (aka duscha med öppen dörr så man kan ha musik på, köpa god och dyr mat osv). En grej jag kommit fram till är att jag ska ta bilen till jobbet när andan faller på. Det tar visserligen 5 minuter att gå dit men att köra bil är det fan värt om man känner sig lite tröttis.

Av pappa har jag dessutom fått följande uppgifter:
- Ta in levererat gods (alltså grejer som lastbilar lämnar till hans jobb)
- Mata viltet, helst före 08:00 (alltså traska iväg bort mot en skog och hälla ut mat åt rådjur, harar m fl)

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0