när man får huvudvärk av att ha snittblommor på rummet, antiklimax

Saker jag gjort idag:

  • Sett på skidskytte
  • Städat köket (torkat skåpsluckor och gnuggat med stålull MED MERA)
  • Dammsugit
  • Solat ute 40 minuter
  • Rensat fågelholkar
  • Tappat stegen på höften och nästan lipat
  • Stått 2 meter upp på en stege med handen i en fågelholk när 1. brevbäraren kom och 2. en lastbil kom
  • Gått på tur
  • Lagat middag
  • Gejmat Sims
  • Klippt håret

Saker jag inte gjort idag:

  • Blöttorkat golvet (som jag fick i uppgift)
  • Burit tillbaka stegen, utan lämnat den halvvägs på fågelholksrundan eftersom jag ska fortsätta
  • Lagat en god middag
  • Klippt håret så det ser fint ut

Produktiv dag ändå. Bra Ellen.

Imorgon är det fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0