såhär på eftermiddagen kvart över fyra

Hej.

Först vill jag bara sända några tankar till Sweet Miss H. Tur att du är du ändå, till exempel jag hade ju (har ju) rusat hem till mamma istället.

Sen vill jag sända en tanke till alla er som inte har haft vattenkoppor/vattkoppor (vad heter det egentligen?) (pallar inte googla) att ni kan ju komma hit om ni vill. Eller ni som vill få feber, halsont, magsjukan och så vidare. Jag kallar mig numer för en vandrande bakteiehärd. Själv är jag dock helfrisk tack vare ett väl tränat immunförsvar efter ett halvår med kidz.

Och Linnea. Såg på pappas bilder att du börjat med skinnpung. Samma modell som mig dessutom. Vill du ha fler modetips så kan du ju höra av dig...

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0